Οι αγορές που πραγματοποιείτε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα εντάσσονται στις λεγόμενες συμβάσεις πώλησης αγαθών από απόσταση. Ως τέτοια ορίζεται «κάθε σύμβαση, η οποία συνάπτεται μεταξύ προμηθευτή και καταναλωτή, στο πλαίσιο ενός οργανωμένου συστήματος πωλήσεων, χωρίς την ταυτόχρονη φυσική παρουσία τους, με αποκλειστική χρήση ενός ή περισσότερων μέσων εξ αποστάσεως επικοινωνίας».

Οι συμβάσεις αυτές ρυθμίζονται ως προς τα ειδικότερα δικαιώματα και υποχρεώσεις των μερών από τον νόμο προστασίας του καταναλωτή Ν.2251/1994, όπως αυτός κωδικοποιήθηκε με την ΥΑ 5338/2018, τον οποίο το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενσωματώνει στην πολιτική πώλησης που εφαρμόζει, σεβόμενο απόλυτα την ανάγκη προστασίας του καταναλωτή. Τέλος, για να εμπίπτει κάποιος στην έννοια του καταναλωτή απαιτείται να είναι φυσικό πρόσωπο που ενεργεί τη μεταξύ μας σύμβαση για λόγους που ανάγονται στην εξυπηρέτηση των ιδιωτικών του αναγκών και όχι για λόγους που εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική δραστηριότητά του ή πάντως με κύρια τη δράση στο πλαίσιο του ιδιωτικού του βίου και αμελητέα την επαγγελματική.

Λήψη της παραγγελίας σας

Για την πραγματοποίηση και τη λήψη της παραγγελίας σας εφαρμόζουμε το Π.Δ. 131/2003 για το ηλεκτρονικό εμπόριο (Συμβάσεις από απόσταση μέσω του διαδικτύου), το οποίο ενσωματώνουμε στα παρακάτω τεχνικά στάδια.

Α. Τρόποι πληρωμής

Ως αγοραστής, αναλαμβάνετε από τη μεταξύ μας σύμβαση την υποχρέωση να καταβάλετε το τίμημα που αναφέρεται στα προϊόντα που επιλέξατε (σχετικά με την τιμολόγηση των προϊόντων παραπεμφθείτε στους Γενικούς Όρους Χρήσης). Η πληρωμή πραγματοποιείται με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

1. Αντικαταβολή: Μπορείτε να επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή, οπότε και οι μεταξύ μας υποχρεώσεις εκπληρώνονται «χέρι με χέρι». Η πληρωμή γίνεται ταυτόχρονα με την παράδοση των προϊόντων στη γεωγραφική διεύθυνση που μας δηλώσατε ότι επιθυμείτε η τελευταία να πραγματοποιηθεί. Επιλέγοντας αυτόν τον τρόπο πληρωμής, καλείστε να επιβαρυνθείτε με το πρόσθετο στην τιμή των προϊόντων κόστος αντικαταβολής των 2,00 ευρώ .

2. Τραπεζική κατάθεση ή μεταφορά: Η τραπεζική κατάθεση ως τρόπος πληρωμής των προϊόντων που επιθυμείτε να αγοράσετε γίνεται σε συνεργασία με τις ακόλουθες τράπεζες:

ALPHA BANK : GR1201404120412002002004239

EUROBANK : GR2102601390000360200584160

ΠΕΙΡΑΙΩΣ : GR7501714920006492121576068

ΕΘΝΙΚΗ : GR4701102190000021900642972

Όνομα δικαιούχου λογαριασμού  :  ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΡΚΟΥ

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας και προκειμένου να ταυτοποιήσουμε ότι το πρόσωπο του καταθέτη είστε εσείς, μπορείτε κατά την πραγματοποίηση της τραπεζικής κατάθεσης-μεταφοράς να αναγράψετε το ονοματεπώνυμό σας, αλλά και τον αριθμό της παραγγελία σας. Πολύ σημαντικό: Το στάδιο της αποστολής της παραγγελίας σας θα εκκινήσει αφού πρώτα επιβεβαιωθεί ότι πραγματοποιήσατε την πληρωμή. Για τον λόγο αυτό, μετά την πραγματοποίησή της μπορείτε να μας προωθήσετε αντίγραφο της τραπεζικής συναλλαγής στο email :  sales@printagain.gr

3. Χρήση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας: Μπορείτε να προχωρήσετε στην πληρωμή των προϊόντων της παραγγελίας σας με τη χρήση οποιασδήποτε χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας. Για αυτόν τον τρόπο πληρωμής μεταφέρεστε στο ασφαλές τραπεζικό περιβάλλον της Alpha Bank .

4. Paypal

Β. Επιβεβαίωση της παραγγελίας σας

Αμέσως μετά τη λήψη της παραγγελίας σας, εμείς αποδεχόμαστε την πρότασή σας για την κατάρτιση της μεταξύ μας σύμβασης και σας ενημερώνουμε σχετικά αποστέλλοντας το αποδεικτικό παραλαβής της μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο οποίο αναφέρεται και ο αριθμός της παραγγελίας σας.

Γ. Τρόποι αποστολής-παραλαβής των προϊόντων σας

1. Αποστολή και παραλαβή μέσω εταιρίας ταχυμεταφορών (courier)

Τα προϊόντα της παραγγελίας σας μπορούν να σας αποσταλούν μέσω των συνεργαζόμενων με την επιχείρησή μας εταιριών ταχυμεταφορών και να παραδοθούν στη γεωγραφική διεύθυνση που σημειώσατε κατά τη διενέργεια της παραγγελίας.

 Η διαδικασία αποστολής διαρκεί από 1-3 εργάσιμες ημέρες, και εκκινεί ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής των παραγγελθέντων προϊόντων καθώς και της διαθεσιμότητας τους.

Έτσι, αν έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή (υπό Α.1.), τη χρήση χρεωστικής-πιστωτικής κάρτας (υπό Α.3.) ή τη χρήση κάρτας paypal (υπό Α.4.), τότε η διαδικασία αποστολής εκκινεί την επόμενη εργάσιμη ημέρα μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας. Αντίθετα, εάν έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την τραπεζική κατάθεση-μεταφορά (υπό Α.2.), τότε η διαδικασία αποστολής εκκινεί την επόμενη εργάσιμη ημέρα μετά την επιβεβαίωση ότι πραγματοποιήθηκε η πληρωμή.

Η αποστολή των προϊόντων γίνεται μέσω των συνεργαζόμενων εταιριών ταχυμεταφορών Elta Courier ή Speedex και τα κόστη μεταφοράς διαμορφώνονται ως εξής:

H χρέωση αποστολής με Elta Courier είναι 3,50€ για δέματα έως 2Kg .

Κάθε επιπλέον κιλό χρεώνεται 1,00€.

H υπηρεσία αντικαταβολής χρεώνεται επιπλέον 2,00 €.

H χρέωση αποστολής με Speedex είναι 3,50€ για δέματα έως 2Kg.

Κάθε επιπλέον κιλό χρεώνεται 1,00€.

H υπηρεσία αντικαταβολής χρεώνεται επιπλέον 2,00 €.

Μπορείτε να επιλέξετε μία από τις δύο παραπάνω εταιρίες ταχυμεταφορών κατά τη διαδικασία της παραγγελίας σας.

Σε κάθε περίπτωση, η χρέωση μεγάλων δεμάτων γίνεται βάση ογκοχρέωσης:                                       Kg = Μηκος x Πλάτος x Ύψος / 5000.

Εφόσον με ευθύνη του παραλήπτη , δεν πραγματοποιηθεί επιτυχής παράδοση, η αποστολή επαναλαμβάνεται ακόμα μία φορά εντός 1-2 εργάσιμων. Αν και πάλι δεν ολοκληρωθεί η παράδοση, το δέμα παραμένει στην εταιρεία ταχυμεταφορών, απ’ όπου θα πρέπει να παραλάβει ο πελάτης εντός 15 εργάσιμων ημερών. Κατόπιν, το δέμα επιστρέφεται στην Printagain. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί επαναποστολή, επιβαρύνεται με το μεταφορικό κόστος. Η Printagain δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις που πιθανόν να προκύψουν με ευθύνη της εταιρίας ταχυμεταφορών ή λόγω ανωτέρας βίας.

2. Μεταφορική Εταιρεία

Στην περίπτωση μεγάλου όγκου δεμάτων, οι αποστολές πραγματοποιούνται με συνεργαζόμενες μεταφορικές εταιρίες . Η (κατ’ εκτίμηση) χρέωση ανέρχεται στα  5€ ανά δέμα διάστασης 60x40x60cm και βάρος έως 10kg.

Πολύ σημαντικό  : Tα δέματα δεν παραδίδονται σε όροφο.

Σε αυτή την περίπτωση η εξόφληση της παραγγελίας δεν πραγματοποιείται με αντικαταβολή .Πριν αποστείλουμε τα δέματα , ενημερώνεστε για το ακριβές κόστος μεταφορικών και για οποιαδήποτε πιθανή χρέωση. Εφόσον με ευθύνη του παραλήπτη , δεν πραγματοποιηθεί επιτυχής παράδοση και επιθυμεί επαναποστολή, επιβαρύνεται με το μεταφορικό κόστος.το κόστος επαναποστολής επιβαρύνει τον παραλήπτη. Η Printagain δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις που πιθανόν να προκύψουν με ευθύνη της εταιρίας ταχυμεταφορών ή λόγω ανωτέρας βίας.

3. Παραλαβή από το κατάστημα

Ως μία άλλη δυνατότητα παραλαβής των προϊόντων που σας παρέχουμε, μπορείτε να επιλέξετε την παραλαβή τους από το φυσικό μας κατάστημα με την επωνυμία «PrintAgain», που βρίσκεται στην περιοχή της Καλαμαριάς, Θεσσαλονίκη, στην οδό Κερασούντος 66, Τ.Κ.55131. Όταν η παραγγελία σας είναι έτοιμη για παραλαβή, σας ενημερώνουμε σχετικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, οπότε και μπορείτε να την πραγματοποιήσετε.

 

Πολιτική επιστροφών- Παραλαβή ελλαττωματικών προϊόντων- Ακύρωση της παραγγελίας

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Κατόπιν οποιασδήποτε αγοράς από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, και για οποιονδήποτε λόγο, δικαιούστε στην άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης. Ειδικότερα, πρέπει να αναφερθούν τα εξής:

Το δικαίωμα υπαναχώρησης παρέχεται ανεξαρτήτως της ύπαρξης και πόσο μάλλον της επίκλησης κάποιου ιδιαίτερου λόγου.

Ασκείται εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών που εκκινεί, συγκεκριμένα για τις συμβάσεις πώλησης, από την ημέρα κατά την οποία εσείς (ως καταναλωτής) ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύετε, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή των προϊόντων που αποτέλεσαν αντικείμενο της μεταξύ μας σύμβασης.

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης μπορείτε να συμπληρώνετε ηλεκτρονικά τη φόρμα επιστροφών που βρίσκεται στην ιστοσελίδα μας. Εναλλακτικά, μπορείτε να μας ενημερώνετε για την επιθυμία σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, επικοινωνώντας μαζί μας σχετικά σύμφωνα με κάποιον από τους προβλεπόμενους στην ιστοσελίδα μας τρόπους επικοινωνίας, αναφέροντας τα βασικά στοιχεία της παραγγελίας που πραγματοποιήσατε, όπως αυτά κατηγοριοποιούνται στη φόρμα επιστροφών. Αφού λάβουμε τη δήλωσή σας, σας κοινοποιούμε αμελλητί την επιβεβαίωση της υπαναχώρησης.

 

Υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης

(συμπληρώστε και επιστρέψτε το παρόν έντυπο μόνο εάν επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση)

 

  • Προς [ο προμηθευτής οφείλει να αναγράψει εδώ το όνομά του, τη γεωγραφική του διεύθυνση και, εάν υπάρχει, τον αριθμό της τηλεομοιοτυπίας του και τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού του ταχυδρομείου]:
  • Γνωστοποιώ/Γνωστοποιούμε (*) με την παρούσα ότι υπαναχωρώ/υπαναχωρούμε (*) από τη σύμβαση μου/ μας (*) πώλησης των ακόλουθων αγαθών (*)/παροχής της ακόλουθης υπηρεσίας (*)
  • Που παραγγέλθηκε(-αν) στις (*)/που παρελήφθη(-σαν) στις (*)1)
  • Όνομα καταναλωτή(-ών)
  • Διεύθυνση καταναλωτή(-ών)
  • Υπογραφή καταναλωτή(-ών) (μόνο εάν το παρόν έντυπο κοινοποιηθεί σε χαρτί)

Με μόνη τη δήλωσή σας να υπαναχωρήσετε επέρχονται τα αποτελέσματα της υπαναχώρησης, δηλαδή ο τερματισμός των υποχρεώσεων που αναλάβαμε ως πωλητής και αγοραστής αντίστοιχα από τη μεταξύ μας σύμβαση και γεννώνται νέες υποχρεώσεις στο πλαίσιο εκκαθάρισης της σύμβασης και ειδικότερα:

Υποχρεώσεις του πωλητή

Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από μέρους σας, εμείς σας επιστρέφουμε κάθε πληρωμή που πραγματοποιήσατε, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερωθήκαμε για την απόφασή σας. Προβαίνουμε στην εν λόγω επιστροφή των χρημάτων σας χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν έχετε ρητώς συμφωνήσει διαφορετικά και υπό τον όρο να μην επιβαρυνθείτε με πρόσθετες δαπάνες για την επιστροφή των χρημάτων. Σε περίπτωση που η αγορά πραγματοποιήθηκε με τη χρήση χρεωστικής-πιστωτικής κάρτας, η επιχείρησή μας υποχρεούται να ενημερώσει τη συνεργαζόμενη με το e-shop μας τράπεζα προβαίνοντας σε ακύρωση της συναλλαγής εντός της παραπάνω προθεσμίας. Η δική μας υποχρέωση και ευθύνη σταματάει στην ενημέρωση αυτή. Έπειτα, η συνεργαζόμενη τράπεζα, αν είναι άλλη από την εκδότρια της κάρτας σας τράπεζα ενημερώνει αυτήν την τελευταία για την ακύρωση της συναλλαγής, ώστε η εκδότρια της κάρτας τράπεζα να προβεί, σύμφωνα με την πολιτική που εφαρμόζει και τη μεταξύ σας σύμβαση, στην πίστωση ποσού χρημάτων ύψους ίσου με το τίμημα που εξοφλήσατε στον λογαριασμό σας.

Υποχρεώσεις του καταναλωτή

Λόγω της άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης στο στάδιο κατά το οποίο η σύμβαση έχει ήδη εκτελεστεί, υποχρεούστε να επιστρέψετε τα προϊόντα που παραλάβατε μέσω της συνεργαζόμενης με την επιχείρησή μας μεταφορικής εταιρίας, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερώναπό την ημέρα κατά την οποία μας γνωστοποιήσατε ρητώς την επιθυμία σας αυτή.

Το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων βαρύνει εσάς.

Τέλος, ευθύνεστε για τυχόν μείωση της αξίας των προϊόντων που παραλάβατε, αν αυτή επήλθε ως αποτέλεσμα της διαχείρισής τους πέραν εκείνης που είναι αναγκαίας για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας τους. Σε μια τέτοια περίπτωση, το κόστος  που θα κληθείτε να καλύψετε εξαρτάται από τη φύση και το μέγεθος της ζημίας που έχει προκληθεί στα προϊόντα.

Περίπτωση παραλαβής προϊόντος με πραγματικό ελάττωμα

Πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν που αποτέλεσε αντικείμενο της σύμβασης υπάρχει, όταν αυτό φέρει μια ατέλεια στη φυσική του ιδιοσυστασία ή στην κατάστασή του, η οποία συνιστά απόκλιση προς το χειρότερο σε σχέση με τη συνηθισμένη ιδιοσυστασία του και τη συνηθισμένη δυνατότητα χρήσης του, και η οποία απόκλιση έχει επίδραση στην αξία ή στη χρησιμότητά του.

Μία από τις κύριες υποχρεώσεις της επιχείρησής μας ως πωλήτριας είναι η παράδοση προϊόντων που δε φέρουν πραγματικό ελάττωμα. Σε περίπτωση, λοιπόν, που η υποχρέωση αυτή δεν εκπληρωθεί, με την έννοια που περιγράφεται αμέσως παραπάνω, φέρεται ως αγοραστής συγκεκριμένα δικαιώματα, σύμφωνα με τον ελληνικό Αστικό Κώδικα (Α.Κ.). Μπορείτε, συνεπώς, κατ’ επιλογήν να ζητήσετε:

 

  1. Τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του πράγματος, χωρίς την επιβάρυνσή σας τόσο για την εργασία αυτή όσο και για την αποστολή του πράγματος πίσω στον χώρο μας, προκειμένου η εργασία αυτή να λάβει χώρα. Αν επιθυμείτε την ενέργεια αυτή, μας αποστέλλεται το προϊόν μέσω της συνεργαζόμενης με την επιχείρησή μας εταιρία ταχυμεταφορών, τα έξοδα της οποίας αναλαμβάνουμε εμείς. Κρατάμε το ποσό του τιμήματος που είχατε εξοφλήσει για την αγορά του προϊόντος, και σας αποστέλλουμε το προϊόν επιδιορθωμένο (σε περίπτωση διόρθωσης) ή προϊόν ίσης αξίας (σε περίπτωση αντικατάστασης). Σας ενημερώνουμε πώς δεν μπορούμε να προχωρήσουμε σε διόρθωση ή αντικατάσταση, αν λόγω της φύσης του προϊόντος που φέρει το ελάττωμα μία από αυτές τις ενέργειες είναι αδύνατη ή απαιτεί για εμάς δυσανάλογες δαπάνες.
  2. Τη μείωση του τιμήματος, που γίνεται ανάλογα με τη μείωση της αξίας του προϊόντος λόγω του πραγματικού ελαττώματος. Έτσι, αν ασκήσετε το εν λόγω δικαίωμα, κρατάτε το προϊόν και εμείς σας επιστρέφουμε τη διαφορά ανάμεσα στην αξία που το προϊόν θα είχε αν δεν έφερε το πραγματικό ελάττωμα και στην αξία που τώρα έχει λόγω του πραγματικού ελαττώματος.
  3. Υπαναχώρηση από τη σύμβαση. Στην περίπτωση αυτή, μας επιστρέφετε μέσω της συνεργαζόμενης με την επιχείρησή μας εταιρία ταχυμεταφορών το προϊόν που αγοράσατε με τα έξοδα αποστολής και παραλαβής να επιβαρύνουν τη δική μας επιχείρηση, και πάντως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας εκφράσατε την επιθυμία σας αυτή. Έπειτα, αφού γίνει η παραλαβή των προϊόντων από την επιχείρησή μας, σας επιστρέφουμε κάθε πληρωμή που πραγματοποιήσατε, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερώναπό την ημέρα κατά την οποία παραλάβαμε πίσω το ελαττωματικό προϊόν. Προβαίνουμε στην εν λόγω επιστροφή των χρημάτων σας χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν έχετε ρητώς συμφωνήσει διαφορετικά και υπό τον όρο να μην επιβαρυνθείτε με πρόσθετες δαπάνες για την επιστροφή των χρημάτων.Σε περίπτωση που η αγορά πραγματοποιήθηκε με τη χρήση χρεωστικής-πιστωτικής κάρτας, η επιχείρησή μας υποχρεούται να ενημερώσει τη συνεργαζόμενη με το e-shop μας τράπεζα προβαίνοντας σε ακύρωση της συναλλαγής εντός της παραπάνω προθεσμίας. Η δική μας υποχρέωση και ευθύνη σταματάει στην ενημέρωση αυτή. Έπειτα, η συνεργαζόμενη τράπεζα, αν είναι άλλη από την εκδότρια της κάρτας σας τράπεζα ενημερώνει αυτήν την τελευταία για την ακύρωση της συναλλαγής, ώστε η εκδότρια της κάρτας τράπεζα να προβεί, σύμφωνα με την πολιτική που εφαρμόζει και τη μεταξύ σας σύμβαση, στην πίστωση ποσού χρημάτων ύψους ίσου με το τίμημα που εξοφλήσατε στον λογαριασμό σας.

Κρίσιμος χρόνος για τη διαπίστωση της ύπαρξης πραγματικού ελαττώματος στο προϊόν, είναι ο χρόνος παράδοσής τους σε εσάς. Αντίθετα, ο κίνδυνος κίνδυνος απώλειας ή βλάβης των αγαθών σε εσάς, όταν αυτός ή κάποιο τρίτο μέρος το οποίο ορίζεται από εσάς και είναι διάφορο του μεταφορέα αποκτά τη φυσική κατοχή των αγαθών. Πάντως, αν το ελάττωμα διαπιστωθεί μέσα σε έξι (6) μήνες από την παράδοσή του, τότε τεκμαίρεται ότι αυτό υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός αν κάτι τέτοιο δε συμβαδίζει με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελαττώματος. Τα δικαιώματά σας, όπως αυτά περιγράφονται αμέσως παραπάνω, από την παραλαβή προϊόντος με πραγματικό ελάττωμα, μπορείτε να τα ασκήσετε εντός δύο (2) ετών από την παράδοση του πράγματος (νόμιμη εγγύηση).

Ακύρωση της παραγγελίας

Φυσικά, εφόσον διενεργήσατε κάποια παραγγελία και επιθυμείτε αυτή να μην ολοκληρωθεί ήδη σε στάδιο πριν από την παραλαβή των προϊόντων, τότε μπορείτε να προχωρήσετε σε ακύρωση της παραγγελίας σας, γνωστοποιώντας μας τη σχετική σας επιθυμία με έναν από τους αναφερόμενους στην ιστοσελίδα μας τρόπους επικοινωνίας. Στην περίπτωση αυτή, αν έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή, τότε δε χρειάζεται οποιαδήποτε περαιτέρω ενέργεια από μέρους μας. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση που επιλέξατε ως τρόπο πληρωμής την τραπεζική κατάθεση-μεταφορά και δεν την έχετε ακόμα διενεργήσει. Αν, αντίθετα, έχετε ήδη διενεργήσει την τραπεζική κατάθεση-μεταφορά, τότε προβαίνουμε άμεσα στην επιστροφή του ποσού που μεταφέρατε, χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό IBAN που φαίνεται στην κατάθεση. Τέλος, αν είχατε προχωρήσει σε πληρωμή με τη χρήση χρεωστικής-πιστωτικής κάρτας, τότε σας επιστρέφουμε άμεσα από την ημέρα κατά την οποία μας γνωστοποιήσατε την επιθυμία σας για την ακύρωση της παραγγελίας κάθε πληρωμή που πραγματοποιήσατε. Ειδικότερα, η επιχείρησή μας υποχρεούται να ενημερώσει τη συνεργαζόμενη με το e-shop μας τράπεζα προβαίνοντας σε ακύρωση της συναλλαγής εντός της παραπάνω προθεσμίας. Η δική μας υποχρέωση και ευθύνη σταματάει στην ενημέρωση αυτή. Έπειτα, η συνεργαζόμενη τράπεζα, αν είναι άλλη από την εκδότρια της κάρτας σας τράπεζα ενημερώνει αυτήν την τελευταία για την ακύρωση της συναλλαγής, ώστε η εκδότρια της κάρτας τράπεζα να προβεί, σύμφωνα με την πολιτική που εφαρμόζει και τη μεταξύ σας σύμβαση, στην πίστωση ποσού χρημάτων ύψους ίσου με το τίμημα που εξοφλήσατε στον λογαριασμό σας.